Maandag 29 maart 2022

Hallo allemaal ik ben Leyla uit 6VZ. Ik ga vandaag vertellen hoe mijn dag verliep. Vandaag was de 2de stageweek begonnen en dus ook het begin van de laatste week. Ik ben s'ochtends om 5u30 opgestaan om mezelf klaar te maken voor de stagedag. Daarna heb ik ontbeten en om 6u30 zijn we allemaal in de auto gestapt om te vertrekken. We kregen gisteren te horen dat we op Santa Catarina (waar ik stage doe) samen gingen zwemmen met een paar bewoners. Hier was ik wel benieuwd naar :). Toen we aankwamen moesten we eerst de bewoners uit bed helpen en we hebben er ook een paar gewassen. Daarna hadden de bewoners ontbeten en wij hadden toen pauze. Na de pauze moesten wij ons omkleden voor het zwembad in te gaan maar blijkbaar moesten we dus een short meenemen en dit had ik niet mee. Degene die dus geen short meehadden moesten met hun heel stageuniform in het water! Waaronder ik. We hebben de bewoners toen in het oog gehouden en een paar mensen hebben de bewoners helpen ondersteunen en toertjes gemaakt met hun. Dit was zo een speciale ervaring en ik ben blij dat de bewoners dit ook konden meemaken. Tegen het einde kwamen er 3 grote en super dikke libellen op ons af. Iedereen was hier zo bang van omdat we schrik hadden dat ze zouden steken wat de libellen in België dus wel doen. Iedereen heeft heel goed gelachen met onze reacties. één van de fijne dingen die ik leuk vind aan onze stageplek is dat er heel veel katten zijn en ze zijn ZO schattig. Sommige bewoners geven hun een paar stukjes eten waar door ze onder hun stoelen gaan liggen.
Toen we terug in de villa aankwamen, hebben we barbeque (kip), een paar gebakken patatjes met groentjes in currysaus/zoetzure saus gegeten.
Voila dit was mijn dag :) Groetjes Leyla

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dinsdag 21 december 2021

Zondag 20 maart 2022

Woensdag 30 maart 2022